Kodėl menas yra toks koks yra
Nebūtina leistis į sofistinius išvedžiojimus arba į išpuolį prieš materialistinę filosofiją, kad pripažintum arba bent toleruotum sampratą, jog mene visais laikais buvo mimezio arba aplinkos sekimo, atlikėjo vaizduotės ir sampratų atspindžio, o ir žmogaus intelekto antspaudo net autentiškame pirmapradžiame primityvizme. Menas sekė aplinką ir šiek tiek pranoko ją vis tobulėdamas. Taip buvo...
Ar vertas šūvis arba jeigu pastangos atsiperka
Stiprus ir nenykstantis įspūdis perskaičius straipsnelį "Gražios kalbos kaina versle" (Lietuvos žinios, Nr. 5, 2013.01.08, p.9) yra nusivylimas dėl prarastos kultūros ir dėl nekvalifikuoto kalbos situacijos interpretavimo. Žmonės, kurie į kalbą žiūri tik kaip į komercinio produkto dalį ...
Kalbą vertinant iš kalbos filosofijos pozicijų
Nesinori tikėti, kad viešosios kalbos stilius vertas įvardijimo tik kaip žongliravimas (Raimonda Ramelienė. "Žongliruoti žodžiais - tik pagal taisykjles" // Lietuvos žinios, Nr. 260, 2012.11.13, p. 1-2. Keisčiausia yra tai, kad šioje publikacijoje nepaminėtas žodis "kultūra". Žmogaus kalba kaip niekas kitas liudija jo kultūrą ir yra vienas svarbiausių kultūros komponentų ir resursų apskritai. Nesvarbu, ko tikisi...
Tik meistriškumas suteikia orumo
Nors Jūratė Laučiūtė įtikinamai paaiškino skirtumą tarp kumečio ir liokajaus (Kumečiai ar liokajai? // Lietuvos žinios, Nr.226, 2012.10.03, p.4), su šios autorės bendraisiais argumentais neįmanoma sutikti. Pirmiausia ir tik trumpai, minėtos sąvokos neišsemia nei visuomenės sandaros, nei ...
Priežastys daug sudėtingesnės
Į pastarojo meto tragedijas plačiai atsiliepė spauda, (pavyzdžiui,...). Daugelis akcentuoja interneto žalą, išryškina atotrūkį tarp kartų kaip techninę problemą. Interneto neigiamybės ne vien dėl techninių keblumų. /.../ Bet aš norėčiau atkreipti dėmesį į tai, kad interneto žala (Kinijoje ir Vietname yra vaikų gydomų nuo interneto priklausomybės) – kultūros padarinys, ypatingai atsirėmęs į švietimą. ..
More Articles...
Page 7 of 9
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Next > End >>